Rabu, 19 April 2017

Vivix untuk warga emas atau orang tua yang menghadapi pelbagai penyakit kronik

Vivix untuk warga emas sihat secara semulajadi, membekalkan tenaga berpanjangan serta mencegah penyakit kronik


Perkongsian saya kali ini berkisar tentang warga emas atau orang tua. Baru-baru ini saya telah hadiahkan mak saya salah satu produk Shaklee iaitu Vivix, Vivix adalah sejenis minuman kesihatan yang mampu membaik pulih semula sel. Sekiranya nak baikpulih sesuatu, sel dulu yang perlu diberi perhatian. Pertumbuhan sel baru yang sihat menjamin kesihatan yang lebih baik. Nampak mak sangat happy dan alhamdulillah mak konsisten dan apabila habis sahaja stok di rumah saya akan top up yang baru. sebagai anak rasa terharu dan gembira melihat mak sihat, dulu semasa kecil mak bertungkus lumus membesarkan saya, jadi tiba masanya saya jaga mak dengan memberi dan menjaga sesuatu yang sangat bernilai kepada beliau iaitu kesihatan. Saya memang takut sangat mak membeli produk makanan tambahan yang terlalu banyak sangat di pasaran padahal produk tersebut tiada kajian, banyak gula, dan ada juga yang merbahaya. syukur mak lebih sihat dan bertenaga di usia 60an.

Vivix bertindak dengan 4 cara di bawah:

  1. Mempertahankan Sel
  2. Memberi tenaga kepada sel
  3. Memperbaiki sel
  4. Mempertingkatkan prestasi sel

Vivix sememangnya antara produk yang sangat dicari oleh mereka-mereka yang prihatin kesihatan ibu dan bapanya. Apa salahnya kali ini kita hadiakan untuk ibu bapa pula. Di antara kandungan vivix ialah anggur muskat, elderberi dan lobak ungu, di dalam vivix sememangnya memberi fungsi sebagai anti penuaan, melawan penyakit, pertumbuhan sel baru dan anti oksidan. Ianya juga sangat sesuai untuk diberi kepada warga emas atau orang tua anda kerana pengambilan vivix tidak perlu minum air yang banyak seperti vitamin-vitamin tablet yang lain.  

Vivix berbentuk cecair memudahkan warga emas atau orang tua menelannya dengan mudah, boleh juga dibancuh di dalam air. Rasa seperti anggur yang segar dan pekat menjadikan vivix suplemen yang mewah dan berkhasiat

Testimoni vivix










Untuk pembelian vivix, info dan order boleh hubungi saya

0136288543 (Aini) SID PRO anda
COD Negeri sembilan
Pos seluruh Malaysia
Saya guna saya jual

About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan