Selasa, 11 April 2017

Kayap berpunca daripada bakteria yang tidak diketahui

Kayap


Kayap berpunca daripada bakteria yang tidak diketahui




Jadi di antara kesan jika seseorang dijangkiti kayap ialah:


  • Pesakit akan merasa pedih dan tidak selesa, adakalanya ia akan gatal
  • Berjangkit?ada potensi untuk berjangkit kepada orang lain yang mempunyai daya ketahanan badan yang rendah atau sistem imun mereka rendah

Cadangan vitamin:

1. Vivix

Merepair sel yang sakit akibat kayap

2. Nutriferon.

Interferon dalam nutriferon membantu boostkan imun sistem dalam badan kita dengan mengerahkan pertahanan badan memperkuatkan barisan pertahanannya dalam masa 3 hari. Nutriferon mempunyai kajian selama lebih 40 tahun oleh Prof Kojima dari Japan.

3. Garlic

Sumber antibiotik semulajadi (bawang putih)

4. Vitamin c

Membantu penyembuhan kayap, baik untuk sedang sakit dan juga mempercepatkan pengeringan luka kayap.

Set Kayap (order di sini)

Untuk Info dan order boleh hubungi saya
0136288543 (Aini) SID PRO anda
COD Negeri sembilan
Pos seluruh Malaysia
Saya guna saya jual

About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan