Selasa, 18 April 2017

Cantik semulajadi dengan vivix, kulit tidak kusam malah licin, sekata dan bertambah seri

Kulit wanita cantik secara semulajadi dengan vivix

Bagi yang mementingkan kecantikan dan kesihatan, vivix adalah pilihan terbaik untuk anda. Kenapa saya begitu yakin, Ini kerana antioksida dalam reseveratrol vivix shaklee melambatkan kitaran dan kematian sel, ia juga melambatkan  proses penuaan dan membantu meningkatkan ketahana antioksidan untuk kulit lebih sihat.

Untuk pengetahuan korang ramuan didalam vivix dapat mengaktifkan pengawalan henetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular. Diantara ramuan istimewa dan semulajadi vivix ialah:
  1. Anggur muscadine
  2. Elderberi
  3. Lobak ungu
  4. Polygonum cuspidatum
Semua ramuan yang kaya reseveratrol diatas diuji secara klinikal di makmal yang terbukti bersifat antioksida, melambatkan proses penuaan, anti inflamasi dan anti kanser

Vivix tidak mengandungi pewarna tiruan, perasa tambahan, gula atau bahan merbahaya. Ia sangat semulajadi. Dengan mengamalkan vivix kulit badan menjadi lebih cantik malah anda akan lebih sihat dan bertenaga. Pilihan di tangan anda!

Testimoni pengguna vivix







Untuk pembelian vivix, info dan order boleh hubungi saya

0136288543 (Aini) SID PRO anda
COD Negeri sembilan
Pos seluruh Malaysia
Saya guna saya jual


About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan