Sabtu, 15 April 2017

Kulit cantik, cerah berseri dengan vitamin c tanpa cela dan tanpa suntikan

Keistimewaan Vitamin C

Apakah perbezaan Sustained Release Vitamin C Plus dan supplement Vitamin C lain?


  • Shaklee menghasilkan Vitamin C dari kanji jagung (corn starch) yang merupakan sumber asli Vitamin C.
  • Kaedah Sustained Release ini membolehkan vitamin C diserap ke dalam badan sepanjang 5 jam untuk memastikan badan anda mengandungi Vitamin C disaat anda memerlukannya. Ia bersamaan dengan pengambilan 1.5 biji oren setiap jam selama 5 jam!!
  • SR Vitamin C ditambahkan dengan 120 mg Citrus Bioflavanoids Complex. Bioflavanoids membantu penyerapan vitamin C.


Badan kita amat memerlukan Vitamin C, Kenapa?


  1. Untuk merangsang pembentukan sel kulit yang sihat
  2. Untuk tulang, gigi, gusi yang sihat
  3. Untuk menyokong kesihatan otot, cartilage (tisu), dan saluran darah
  4. Juga membantu melindungi kerosakan sel akibat pencemaran sekitar, stress, rokok dan diet pemakanan yang tidak seimbang
  5. Membentuk kolagen ~ merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ia mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik
  6. Memperbaiki Simptom Pendarahan ~ kekurangan vitamin c adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar
  7. Peningkatan Sistem Imun ~ membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zar besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma. Juga mengurangkan simptom flu dan selsema.
  8. Memerangi Kanser ~ satu-satunya anti oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel2 kita.
  9. Mencantikkan Kulit ~ pengambilan vitamin c setiap hari mampu menjadikan kulit lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukkan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama masalah jeragat.
  10. Memperbaiki Insomnia ~ memperbaiki insomnia, stress serta masalah berkaitan mental seperti keresahan.
  11. Mengekalkan Kolesterol Sihat ~ ia mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.


Badan kita tidak dapat menghasilkan atau menyimpan Vitamin C terlalu lama kerana ianya akan berkurangan semasa kita melakukan aktiviti seharian. Oleh itu, ia perlukan penambahan yang berterusan. Pengambilan buah-buahan citrus setiap hari hanya membekalkan kuantiti Vitamin C yang sedikit. Sebagai contoh saiz orange yang medium hanya membekalkan 66 mg Vitamin C sahaja.

Inginkan vitamin C untuk kesihatan anda? Lebih banyak kebaikan dan khasiat lain yang anda akan perolehi!!! Dan harganya SANGAT BERBALOI…

☛ Setiap botol mengandungi 180 tablet
✆ Hubungi 0136288543 untuk ORDER SR Vitamin C anda SEKARANG!!



* These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan