Jumaat, 21 April 2017

Vivix membantu hilangkan nafas dan mulut berbau akibat resdung, sinus, dan elergik

Resdung

Apakah yang dimaksudkan dengan resdung?

Ia merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidakselesaan.

Tanda-tanda anda mengalami masalah resdung

1. Gatal-gatal
2. Hidung berhigus atau tersumbat 
3. Sakit kepala terutama di dahi dan pipi
4. Masalah kelemumur yang berterusan

Rupa-rupanya, rakyat Malaysia sekarang ramai yang mengalami masalah resdung, elergik dan sinus kerana tidak mejaga diet dan pemakanan dengan betul. Terlalu kerap makan udang, sotong serta belacan antara penyumbang kepada masalah resdung dalam kalangan lelaki dan wanita. Lebih teruk kesan daripada resdung mengakibatkan jerawat yang teruk dimuka dan belakang badan serta nafas berbau apabila bersin.

Bagaimana VIVIX bertindak mengawal resdung: 

Cell Defence : mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit.
Cell Energy : memberi tenaga kepada sel yang lemah
Cell Repair : membaiki sel yang telah rosak
Cell Performance : meningkatkan prestasi sel

Baru baru ini, saya terima feedback customer yang beli hanya vivix untuk masalah resdungnya yang agak teruk, seorang lelaki yang superbusy dan sering outstation. Jom kita baca feedback customer saya.


"Hidup lebih synergi dengan Vivix"

Saya bangun pagi jam 5.30 pagi, selepas mandi saya akan terus membuka peti ais dan mengambil sebotol vivix saya, botol berwarna purple, saya ambil satu tea spoon vivix dan secawan air masak

Secara jujurnya, saya dapat bertahan dari segi energi memandu ke pejabat yang agak jauh kira-kira 70 km sehala dan kerja long hours tanpa keletihan

Lagi satu kelebihan vivix ialah pencernaan. Panggilan semulajadi tidak ada masalah sembelit atau masalah buasir, senang dan mudah

Bab hidung gatal-gatal pun tiada lagi. biasanya tanpa vivix pasti menggaru lepas pekena belacan dan sebagainya, tapi vivix dapat mengawal kegatalan akibat resdung

Hidup lebih synergi dengan vivix

Kita bertemu dengan lebih banyak lagi kebaikan dan keistimewaan vivix di lain lembaran

Jadi, tak salah jika mencuba, pelaburan untuk benda yang menyihatkan tiada ruginya.



Bagi anda yang ingin mendapatkan vivix, boleh dapatkan daripada saya.

Pilihan lain untuk set resdung
  • B complex
  • Alfalfa complex
  • Vitamin c
Click untuk pembelian vivix

Info dan order
0136288543
COD Negeri Sembilan
POS seluruh Malaysia




About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan