Ahad, 16 April 2017

Beli dan shopping vivix anda sendiri dengan eSell shaklee, tanpa borang, tapi konsultasi diberi

eSell

Ramai yang masih belum tahu bahawa pembelian produk shaklee boleh menggunakan eSell. banyak kelebihan yang anada dapat. Saya juga akan disediakan cara pembelian eSell memudahkan untuk anda.

Kelebihan eSell ialah

1. Selamat dan saluran sah
Kerana eSell ialah sistem borang order secara online yang dibangunkan sendiri oleh shaklee secara rasmi, Jadi anda tak perlu risau. 0 risko, 100% selamat dan 100% jimat

2. Bayaran direct terus kepada pihak shaklee
Tidak perlu melalui pengedar shaklee

3. Dua pilihan bayaran
Anda boleh menggunakan kredit kad atau boleh juga menggunakan debit kad

4. Diuruskan oleh pihak shaklee
Semua urusan order dan pengeposan diuruskan sepenuhnya oleh pihak shaklee

5. Kadar pos rendah
Sebotol vivix hanya free pos, FREE tau, jika anda membeli produk lain kadar pun hanya RM10.60 sahaja, jika pembelian anda lebih daripada RM800 shaklee tidak mengenakan sebarang pembayaran pos

6. Produk tidak expired
Produk terus dari gudang simpanan shaklee, Jadi anda tidak perlu risau


CLICK DISINI Order Vivix dengan eSell

 Langkah-langkah untuk order menggunakan eSell



Langkah pertama

click agree dan NEXT

Langkah kedua

Isi details nama, alamat, HP dan sebagainya click CONTINUE


Langkah ketiga

Isi details kredit kad atau debit kad then CONFIRM PAYMENT



Selamat mencuba dengan langkah yang sangat mudah
Sebarang masalah boleh menghubungi saya
Konsultasi terbaik untuk anda


Untuk pembelian vivix, info dan order boleh hubungi saya

0136288543 (Aini) SID PRO anda
COD Negeri sembilan
Pos seluruh Malaysia
Saya guna saya jual




















\
About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan