Ahad, 6 November 2016

Perubahan setelah menggunakan produk shaklee

Sengaja atau kebetulan?

Dulu saya anti suplemen. Sebab nye? Banyak sangat. Kalo story tak habis 3 hari 3 malam.

Dipendekkan cerita sebab ambil suplemen:

😀Tahap obses penyusuan yang kritikal
(obses nak menyusu sampai ambil suplemen)
🤔Tahap jerawat kat muka menyeramkan
(Dulu masa sekolah tak jaga muka asyik bersukan aje gelap jerawat bagai sampai hilang keyakinan diri) ye ke ni???🤔
😥Tahap immunisasi rendah yang melampau
(Pernah batuk kritikal)

Perubahan sekarang setelah cuba suplemen selamat

🖐Semua anak menyusu lama dengan saya
💗Muka glowing walaupun tak macam nealofa
🌐Jarang batuk demam dan selesema (biiznillah) Kalo tak caya sila cal 3 sekolah saya, MC jarang jarang sekali kecuali cuti 3 bulan hehe.

Shaklee effect sangat berbaloi dalam kehidupan saya. Ramai dah merasa perubahan bersama saya..

#shakleeeffect
#tsunamishaklee
#liveamazing
#fantasticgroup
#shakleenegerisembilan
#ilmubiz


About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan