Rabu, 2 November 2016

Kenapa shaklee selamat di ambil

Saya pengedar sah shaklee!
Info dan order boleh roger saya

Bulan ni promosi untuk produk kesihatan
Nutriferon, alfalfa, lecithin dan vita lea untuk kanak kanak. Kepada yang ahli cepat grab promosi ni sangat lah jimat.

Apa yang istimewanya shaklee?

Lebih 100,000 ujian kualiti dijalankan setahun

Lebih 350 ujian kontaminasi ke atas ramuan baru untuk elak bahan pencemaran berbahaya

100 bahan kajian penerbitan disokong oleh kajian makmal sains

Ada landmark study untuk memastikan keberkesanan produk kepada pengguna

Produk bertaraf International. Kat jepun, taiwan US, canada, Indonesia dan lain lain

Jadi yang ingin hidup sihat. Meh nak bantu korang. Yang nk biz pun boleh meh roger saya. Shaklee menyediakan banyak peluang seperti bonus bulanan, bonus kereta, umrah dan sebagainya.

Alhamdulillah group kami banyak melahirkan leader leader yang hebat yang membantu untuk berjaya.

Ni bukan cakap cakap kosong aje tau😎

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect


About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan