Ahad, 18 Ogos 2013

seronok bisnes shaklee ni amalan rohani pun meningkat

Alhamdulillah sejak buat bisness shaklee saya dapat bantu kawan2 saudara mara dan semua...saya berpegang kpd jika kite mudah kan urusan orang lain allah akan mudahkan kite

kenapa dgn shaklee saya dpt tingkatkan amalan rohoni?
sbb setiap hari ramai adik beradik shaklee saya yg selalu ingatkan saya hari ni dah buat solat dhuha dah baca quran dah baca mathurat dah zikir?
Bila setiap masa ade orang ingatkan alhmdulillah lama kelamaan malu pada diri sendri...perkara mudah pun susah nk buat.terima kasih mak dan adik beradik secret group saya...

actually saya selalu ingat pesan mak shaklee saya
aini customers tu allah yg hantar jadi kite usaha insyaallah ade jlnnya

Sebelum ni ade masuk mlm lain tapi jauh berbeza dgn shaklee...shaklee terbaik bonus net car bonus conference umrah ranking halal syarie ujian klinikal lebih 50 tahun bertapak sihat selamat semulajadi

wah semoga impian saya tercapai utk pergi umrah insyallah bisnes shaklee sgt membantu

ade yg berminat ubah kehidupan anda nak bisness pm 0136288543
About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan