Ahad, 18 Ogos 2013

ESP atau energizing soy protien shaklee

ESP atau Energizing Soy Protien sangat baik untuk semua peringkat umur:
Kerana
#ia semulajadi
#bersifat GMO (tidak diubah genetik sifat semulajadi soyanya)
#Sumber protien yang baik untuk badan serta penyerapannya mudah oleh badan

ESP atau  Energizing Soy Protien sesuai untuk:
#Diet / slim /shape up
#ibu yang menyusu (susu pekat)
#ibu yang mengandung
#untuk memori
#mereka yang menjalani pembedahan
#untuk kecantikan
#baik untuk orang yang ada gastrik
# baik juga untuk mereka yang asthma

Saya sendiri menggunakan ESP atau  Energizing Soy Protien ini
untuk supplement tambahan serta penyusuan
hasilnya saya mampu susukan anak hingga 2 tahun, susu bertambah dan anak lebih kenyang, anak pun sihat serta kulit cantik
Hebatkan?
Untuk tips penyusuan boleh pm saya
0136288543
excellence_84@hotmail.my




About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan