Khamis, 15 Ogos 2013

mudahnya bisnes shaklee

Shaklee oh shaklee. Mudahnye nk buat

Sejak akhir2 ini harga barang naik kos hidup tinggi menjadikan saya utk memilih shaklee sebagaI part time keje saya.

Ye saya tahu gaji memang cukup utk keluarga tpi saya tetap nk cube juga

Saya ni sgt obses dgn breasfeeding so sejak mkn shaklee ha sgt berkesan terus mula bisnes, mula2 tak pandai tpi team saya byk bantu utk saya lebih yakin bisness ni

Yg berminat nak tambah pendpatan keluarga sgt mudah bisnes ni
Hanya daftar ahli rm65 shaja, xpyah modal, jual dlm fb je sbb dlm fb ramai kwn2 kite yg dahagakan vit supplmnt yg semulajdi selamt dan sihat utk keluarga mereka

Tentang harga produk shaklee jgn risau insyaallah mampu milik

Jom bisnes dgn team saya segalanya diajar. Xpayah nk meeting kt luar jumpe2 orang.online fb whatsapp viber weechat pun boleh buat bisness ni.mudahkan?

APALAGI JGN nati orang lain dah berjaya anda menyesal tak mula dari awal..
Jom join
0136288543

About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan