Khamis, 15 September 2016

Vivix bantu cegak penyakit kronik kanser yang membahayakan


Saya nak kongsi tentang suplemen vivix ni. Supaya semua dapat manfaat. Saya tak mau dapat manfaat sorang2...tak berbaloi sihat cegas sorang2 kannn...gambar tu diantara sbb saya nak makan vivix. Dulu masa tau harga vivix ni terkujat gak. Tapi sanggup kumpul duit. Saya sekat semua handbeg baru, kasut baru, gelang emas, tupperware baru  tudung baru tak lama pun sebulan je sekatan. Dapat lah beli vivix ni..habis semua family saya vivixkan


Vivix tu jgn lah risau nk cuba sbb ade ujian klinikal. Bukan orang kat malaysia je yg dah cuba vivix ni. Malah byk lagi negara2 lain yg hebat udah makan vivix ni japan indonesia china us haishhh byk lah. Sbb ape? Tengok gambo2 kat bawah tu...

Jom skodeng bahan2 vivix ni

Muscadine Grape

Mempunyai jumlah potassium (untuk kekuatan otot,mengelakkan serangan angin ahmar,kesihatan jantung dan meningkatkan keupayaan sistem saraf), Mempunyai resveratrol semulajadi (anti oksida yang kuat dengan bahan anti kanser)

Purple Carrot

Mempunyai lebih anthocyanin dan lebih beta-carotene berbanding lobak lain.
Meningkatkan kesihatan mata kerana kaya dengan Vitamin A
Lutein memberi perlindungan dari kanser kolon (kanser usus)
Mengurangkan kandungan gula dalam darah (bagi pesakit diabetes)

Elderberries

Kuatkan immune system badan

Polygonum cuspidatom

Anti oksida yang kuat
Anti inflammatory
Anti penuaan

Pelaburan kesihatan yang berbaloi2 bagi saya. Anda bila lagi?
Yg nak beli vivix tapi tak mampu gak? meh meh saya selesaikan masalah korang tu..

#tsunamishaklee
#hunt2shaklee
#vivix
#fantastic

About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan