Sabtu, 3 September 2016

Promosi september 2016 vitamin c dan esp baik untuk kulit bermasalah dan ibu menyusu

Gembira pulak hari ni sbb dua bende ni pernah ade kenangan sepanjang biz shaklee

Ape tak nye. Produk pertama yang saya makan ialah esp ni..masa tu menyusu si kecik izzah. Alhamdulillah rase bertenaga. Mengepam pun lancar shaja. Dapat kesan yg super duper best asbab konsisten. Klo ade yg cakp ye ke esp ni boleh tambah susu? Ye ke?ye ke? Jawapan dari perspektif saya ye. Sbb anak ke tiga ni terasa sgt kesan nye. Every morning pump memang dpt buat stok yg unsangkarable gitu. Dgn syarat ade cara nye.. buka main hentam je.

Lagi satu vitamin c ni. Bagus sgt utk korang yg muka jenis sensitif jerawat n berminyak sbb vitamin c bantu kulit jadi mulus. Maklumlah makan orennnnn..jangan takut nak cantik luar dalam ye. Amik yg semulajadi walaupun kesan lmbat tapi selamat... dulu muka memng kusam kesan vitamin c alhamdulillah...ok lah dari tak ok langsung.

Doakan saya dpat bantu 50 orang yag perlu esp dan 50 orang yang perlukan vitamin c.amin

Meh cari sya 0136288543

#tsunamishaklee
#hunt2shaklee


About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan