Khamis, 9 Januari 2014

pengedar shaklee diperlukan seluruh malaysia!

Apa yang anda dapat bila anda sign in as a member shaklee dengan saya:

1. Anda dapat konsultasi sepanjang hayat. Cara pengambilan vitamin yang betul dan berkesan. Konsultasi adalah 24 hours

2. Anda akan dimasukkan dalam group yang hebat jika anda ingin menjalankan bisness shaklee. Group yang membantu anda untuk ilmu bisness plan, marketing, memberi kata kata semangat, membantu anda daripada zero ke hero!

3. Bonus lumayan yang berangka angka 2 ,3, 4, 5 anda yang pilih. Pilihan di tangan anda!

4. Anda tidak perlu modal untuk simpan stok. Bila customer order dan bank in duit anda terus order vit customer.  Mudahkan.

5. Anda tidak perlu ke pos utk pengeposan.  Shaklee sudah online sekarang! Segalanya online!

6. Tak perlu meeting di luar. Segalanya online anda hanya perlu ada internet dan pc/hp sahaja!

7. Kepada suri rumah, pelajar dan bekerjaya serta siapa sahaja yang berminat. Sila roger2 saya. Saya akan bantu anda tingkatkan kewangan anda!

8. Yang pastinya bila anda mendaftar ahli anda akan dapat harga yang super duper murah harga promosi yang sangat gempak dan bonus yang sangat mengujakan

9. Peluang melancong dan umrah serta car bonus yg sangat berbaloi!

Do contact me 0136288543
fb nur aini amran

Sedikit info







About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan