Rabu, 1 Januari 2014

vivix shaklee utk mak dan ayah ku

Sangat terharu baca testimoni ini. Saya juge bekalkan mak dan ayah vivix. Mak dan ayah ku memang tak de penyakit kencing manis tpi mak ade kolestrol tinggi. Ayah pun ok tpi dlu ayah pernah jalani pembedahan sbb hepatitis di hati.
saya sanggup join biz shaklee ni sbb nk bekalkan supplement ini utk mak dan ayah.dlu sebelum jadi leader kongsi dgn adik beradik beli vivix shaklee dan nutriferon shaklee tapi alhamdulillah sekrang saya sudah beli sendiri utk mak ayah. Nak menangis rasenya hasil berusaha bersungguh2 dlu sudah nampak hasilnya...thank u Allah.. aku insan lemah...kau beri juge rezeki ini....

untuk pembelian boleh click link ni

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=30bb3825e8f631cc6075c0f87bb4978c





About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan