Ahad, 5 Januari 2014

omega guard shaklee dan batuk

Saya ni memang suka batuk. Bila batuk je mesti lambat baik kadang kadang sampai berminggu minggu sakit semua sendi sendi perut bila batuk ni. Semua tahu kan batuk ni kire penyakit yg bila serang tido malam pun tak boleh.jadi saya pun tekad utk cuba omega guard shaklee ini untuk improve kesihatan saya. Dan alhamdulillah sangat terkejut sebulan saya makan saya tak kene serang dengan batuk pun. Kalo duduk dengan orang batuk pun alhamdulillah tak berjangkit pun dan maksudnya sistem immune saya dah semakin meningkat! Jom sape lagi yang nak hidup lebih sihat roger2 saya 0136288543



About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan