Sabtu, 6 Mei 2017

Kelebihan mendaftar ahli shaklee, pembelian jimat berganda dan tidak perlu survey harga supplemen lagi

Kelebihan mendaftar ahli shaklee, pembelian jimat berganda dan tidak perlu survey harga supplemen lagi

Bagi peminat supplemen shaklee, untuk mendapatkan penjimatan, cara nya ialah dengan mendaftar sebagai ahli shaklee, jadi anda tidak perlu lagi penat mensurvey harga supplmen di pasaran.

Bila dah jadi ahli comfirm anda ingin tahu apa kelebihan daftar sebagai ahli kan?

1. Pembelian vitamin pada harga yang super jimat, berganda ganda jimat. So anda untung sangat bila daftar ahli. Pendaftaran serendah RM68.90 sahaja (anda akan mendapat kit (beg) serta info, pamplet tambahan supplemen shaklee) Contoh Beg

2. Selepas daftar anda boleh pilih sama ada untuk makan sendiri atau untuk start business, itu pun jika berminat (tiada paksaan)

3. Konsultasi percuma dan berterusan cara pemakanan supplemen serta info nutrisi untuk panduan anda. Konsultasi sangat penting untuk memastikan anda mengambil supplemen dengan cara yang betul.

4. Bila anda menjadi ahli, anda juga berpeluang ke kelas nutris, health wellness talk percuma yang dianjurkan oleh shaklee, disamping boleh dapatkan nasihat kesihatan dari pakar nutrisi dan pastinya shaklee mendapat sokongan dari KKM

5. Anda juga akan dapat info yang berterusan dari upline

6. Pada yang teringin berbisness dan share kebaikan shaklee pada yang lain, anda berpeluang mendapat cash (bonus), shaklee tawarkan trip-trip, car bonus dan dapat menghadiri conference shaklee

7. Anda akan dimasukkan ke dalam Group support yang sangat owesome (i reach)

8. Anda boleh shopping vitamin shaklee secara online sahaja. Click-click shaja order anda then shaklee tolong poskan. SELESAI.

Pastikan juga anda tidak membeli supplemen di lazada, 11th streets yang harga nya lebih murah dari yang sepatutnya kerana:

1. Penjual shaklee yang tidak bertanggungjawab tersebut sekadar ingin menghabiskan supplemen kerana tarikh expired date telah luput atau hampir luput. Sepatutnya tarikh luput 2 tahun, anda beli vitamin yang 2 bulan lagi expired. Rugi tak???

2. Anda juga akan rugi selamanya sebab anda tidak dapat konsultasi yang betul cara pemakanan vitamin yang tepat. Mereka penjual di lazada dan sebagainya, selalunya tidak akan memberi konsultasi kepada anda. No keep in touch tetapi touch and go.

Jadi better anda cari Shaklee Independent Distributor yang bertanggungjawab supaya anda dapat manfaat yang berpanjangan.

Ingin mendapatkan vitamin shaklee
Wajib cari saya



Leader&Founder Fantastic Group
Aini
0136288543
Negeri Sembilan


About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan