Rabu, 3 Mei 2017

Idamkan kulit licin tanpa cela dengan sihat dan selamat? gabungan nutriwhite dan vitamin c membantu anda

Idamkan kulit licin tanpa cela dengan sihat dan selamat

Saya nak kenalkan pada korang satu set produk yang kesannya begitu memberi impak maksima kepada kulit wajah anda. Apa dia? Gabungan VITAMIN C SR dan pencuci muka NutriWhite adalah gabungan yang membuatkan anda pasti akan jatuh cinta berkali-kali selepas mencubanya. Serendah rm38/sebulan sahaja peruntukan yang anda belanjakan untuk memperoleh set ini tau. Murah kan?

Vitamin C shaklee ni sangat terbaik (kerana mempunyai teknologi sustained release) dan digabung bersama set pencuci nutriwhite 100% berasaskan 16 bahan semulajadi dan bebas PARABEN serta tiada MERKURI dan HYDROQUINONE ini menjanjikan pengeluaran wang anda bukan sia-sia. So, jangan tunggu lama-lama lagi cepat anda miliki set ini lagi awal anda rasai kesan positifnya.

Paling best Set Nutriwhite memang dirumuskan khas untuk kulit ASIA, diuji secara klinikal dan bebas bahan kimia merbahaya.

Saya tolong kirakan untuk anda harganya

Vitamin C RM97.50
Cleanser NW RM125.00

Total = rm222.50/6bulan

RM38/sebulan sahaja. SEE... murah kan 

Testimoni Nutriwhite





16 ramuan semulajadi

Hubungi saya segera tau
Leader and founder fantastic group
0136288543
About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan