Khamis, 2 Mac 2017

Wake up and never give up

Alhamdulillah selesai closing biz februari. Menanti kedatangan mac yang awesome. Semoga diri ku lebih cemerlang dengan biz shaklee.

Rupanya keputusan yang diambil dahulu untuk sekadar berkongsi kebaikan produk shaklee dengan semua, bukan sekadar sementara. Sekarang sudah makin konsisten dan mendapat rentak untuk ku trus mara.

Azamku untuk lebih bersungguh mencapai impian ini. Apa nak malu kan. Kita follow cara nabi. Nabi pun berniaga tau. So kita perlu bangga kita menyambung 

Harapan tahun ni untuk lebih kehadapan mengatur langkah membantu lebih ramai lagi untuk hidup lebih sihat dengan shaklee. Shaklee bukan produk siap bancuh belakang rumah then jual. Tetapi produk yang diuji dengan ujian klinikal, banyak research dan journal tang diterbitkan serta mempuny land mark study yang dibuat oleh pihak ketiga untuk memastikan keberkesanannya kepada pengguna

Mengupgrade diri untuk menjadi leader yang hebat supaya anak anak biz di bawah ku terus cemerlang. Melahirkan lebih ramai supervisor dan naik rank dengan gemilang. 

Menambah kewangan family sejajar dengan semua benda naik tak turun turun. So income sebulan pun wajib naik dan naik serta bertambah.

Dalam biz shaklee shaklee saya tidak diajar untuk mengejar bonus semata. Tapi diajar apabila dapat bonus atau income banyakkan sedekah dan zakat.

Harapan saya semoga impianku tercapai. Banyak nak disenaraikan impian sepanjang hidup ini. Salah satunya semoga dapat jutawan islam yang kaya dan berjaya. Doakan.

Sebarang info dan order produk shaklee boleh hubungi

#tsunamishaklee



About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

2 ulasan:

  1. em.. kan bagus kalau semua ahli perniagaan pasang niat untuk lunas kan zakat sebanyak mungkin.. dan mungkin dengan niat macam tu, ranking pertama yang terkaya mungkin orang Islam.. hee~ mana tau kan.. rezeki tak pernah salah alamat..

    BalasPadam
  2. amin...betul nak konsep nak tambah rezeki ni dengan zakat sedekah wakaf. Allah dah sebut dalam Quran 1400 tahun dahulu.

    BalasPadam