Ahad, 22 Februari 2015

Cara rawat ruam pada bayi ruam susu atau ruam biasa

Cara rawat ruam kanak-kanak

Cara rawat ruam pada bayi anda dengan cream herbal blend. Seperti biasa saya tahu banyak sangat cream untuk ruam bayi. Tapi saya tetap memilih herbal blend sebab ia free paraben (no paraben or tak de paraben), lagipun cream herbal blend ini tidak berminyak. Sangat selesa untuk dipakai. Herbal blend produk shaklee ini yang paling penting ia semulajadi dan selamat.

Apakah itu paraben?

Ia sejenis bahan kimia yang digunakan sebagai pengawet dalam bahan kosmetik, lotion dan sebagainya.

Salah satu bahayanya paraben ialah kerana ia boleh menyebabkan ellergic pada kulit seseorang. Bayangkan jika tidak berhati hati dalam pemilihan cream ruam untuk anak kita? mungkin ia akan memberikan kesan yang tidak baik kepada bayi anda.

Jadi jom kita tengok apakah kebaikan atau faedah cream herbal blend ini:


1. Baik untuk ruam ruam susu atau ruam biasa
2. Baik untuk tumit yang pecah, kasar dan merekah
3. Baik untuk gigitan nyamuk
4. Baik untuk ezcema
5. Baik untuk kulit kasar dan kering
6. Baik juga untuk gatal-gatal



 


Any info dan order boleh roger saya 
0136288543 aini


About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan