Rabu, 1 Oktober 2014

Harga minyak naik lagi ron 95 dan 97. inilah push factor saya untuk meneruskan business shaklee

Hari ini dapat berita harga minyak naik lagi ron 95 dan 97 dalam whatsapp group shaklee ku.See....memang ku dah jangka dari dulu.Ramai yang geram kenapalah minyak naik, gaji tak naik naik jugak, pening kepala, menyesal tak sempat isi minyak, macam macam perasaan kan, pas ni kita fikir pulak, harga barang pun confirm naik, segalanya naik. Saya malas nak campur politik yang penting saya akan mengundi setiap kali mengundi.


Cuma disini saya nak highlight, apa usaha kita nak mendepani inflasi ini, tak kan nak makan gaji selama lamanya, tak cukup, ye rezeki memang dari Allah. Tapi apa usaha kita???

Nak harapkan gaji walaupun saya cikgu tak cukup, cukup cukup makan je pun, nak bayar api air, rumah, taska anak, tadika, sekolah, pengasuh anak lagi, barang dapur, kereta, anak sakit, nak bagi mak ayah lagi, bil telefon, insurans macam macam lagi Saya pasti ramai yang nak buat terbaik untuk keluarga sendiri.

Jadi, mulalah sebelum parah, mulalah sebelum terlambat. Kenapa saya highlight kan business shaklee. Sebab 9/10 rezeki adalah dari bidang perniagaan. Ini tidak dapat diragukan lagi. Bagi saya tak kisah anda nak buat business apa tapi pastikan duit anda beranak dan beranak bukan berkurang.

Alhamdulillah dengan izin Allah bonus shaklee banyak membantu saya ditengah bulan. Syukur sangat sangat. Jadi jika anda terkesan dengan coretan saya dan berkobar nak bantu keluarga anda Jom daftar ahli dan mulakan business shaklee ini dengan penuh kesabaran dan kekentalan. Ingat mula sebelum terlambat...

Roger roger saya untuk pendaftaran dan segala bantuan yang diperlukan..

Love
aini
usahawan muslimah (amin)
About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

1 ulasan:

  1. minyak naik.. kene kerja kuat lagi disamping masa dengan kuarga pun kene banyak.. Shaklee memang pilihan bijak

    BalasPadam