Ahad, 10 April 2016

Rahsia kulit cerah semulajadi tanpa kesan negatif hanya dengan vitamin C

Assalamualaikum salam manis pembuka bicara...

Hari ini saya nak kongsikan sedikit rahsia kulit cerah semulajadi tanpa perlu suntik menyuntik vitamin C di muka anda. Ia selamat dan tanpa kesan negatif tau. Sekarang ni ramai yang sanggup mendapatkan suntikan walaupun mereka tahu kesan jangka masa panjang kepada kulit mereka, sanggup menghabiskan beribu riban untuk kecantikan diri. Itu pilihan masing-masing. Walaubagaimana pun saya mempunyai cara dan inisiatif sendiri untuk cantik. Nak tahu caranya? jemput menghadam cerita saya ni ye.

Baru-baru ni saya telah menyertai satu cabaran yang dianjurkan oleh group shaklee saya, cabaran tersebut adalah Cabaran Kulit Cantik Cerah Sekata Tanpa Kesan Negatif hanya dengan vitamin C yang diadakan selama 2 bulan (selama lebih kurang 10 minggu) cabaran nya berlangsung. 

Sepanjang cabaran tersebut kami secara exclusive menerima panduan dan nasihat dari pakar cara pemakanan vitamic C yang berkesan tanpa ada kesan negatif dan tanpa apa-apa suntikan. Bukan boleh ambil sebarangan ye, jika tidak, tiada kesan dan tak berbaloi (panduan ini hanya exclusive untuk group shaklee saya sahaja) tapi jika ada yang ada yang berminat untuk menyertainya jangan lupa cari saya ye. Oh terlupa pula, ibu mengandung pun boleh menyertainya tanpa ada kesan negatif tau, anda juga berhak untuk cantik.....hihi

Alhamdulillah selepas selesai cabaran nampak juga kesan positif pada muka saya dan banyak lagi kesan positif lain yang saya akan kongsikan di sini. Bukan muka sahaja cantik tapi kesihatan saya bertambah baik dan sihat.

Di antara kesan yang dirasai oleh saya ialah;

1. Muka kurang berminyak lagi (sebelum cabaran jenis muka saya adalah muka berminyak yang sangat kerap)

2. Jerawat cepat kecut daripada biasa (muka saya ni memang jenis yang berminyak dan berjerawat, so selepas pengambilan 10 minggu vitamin C jerawat memang cepat sangat kecut) 

3. Kulit lebih lembut daripada biasa

4. Lebih sihat tiada selesema dan bersin

Untuk pengetahuan semua, setiap peserta mempunyai dan merasai kesan yang berbeza-beza ia bergantung kepada badan masing-masing kerana setiap orang berbeza-beza kulit, imunisasi dan sebagainya.

Selain itu saya juga akan kongsikan berberapa testimoni rakan-rakan saya dalam cabaran vitamin C yang kami sertai ini....sangat dialu alukan.

So ade yang minat nak tahu rahsia exclusive pengambilan vitamin C tanpa kesan negatif boleh roger saya. Jangan segan-segan ye. Saya akan bantu anda



Testimoni peserta cabaran

Testimoni peserta cabaran 

Sharing is caring
Jangan lupa cari saya 0136288543

About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan