Rabu, 3 September 2014

ikhtiar selagi boleh, biarlah telan supplement dari telah ubat ubat saya happy with shaklee

Malam ni rase hidung gatal sangat dah bersih 2 ke 3 kali.
Rasa rasa dah tau petanda nak batuk selesema.
Tekak pun rasa dah tak sedap sangat walaupun selera makan not bad. Hihi

Maklumlah anak baru lepas fasa nak baik batuk dan selesama so mak nye kene kemudian la kan...hebat kan belas kasihan Allah pada saya..masa anak sakit saya sihat petanda Allah nak kita jaga anak kite dengan baik. So bila kita sakit ni ingat balik semuasakit penghapus dosa kita sama ada sedar atau tidak. Jadi syukurlah kita sakit sebab Allah ingat kat kita . Alhamdulillah

So bila rase tak sedap badan saya memang amik nutriferon + garlic + vitamin c.
Apa? Banyak ke?
awat la hangpa nak risau bukan kome yang telan.teman yang sanggup nak telan.tak sanggup lah nak telan panadol ubat hospital bagai. Tak rela..kome rela la pulak asyik sakit je nak telan ubat. Pening je cari ubat.
tu pentingnya cari alternatif lain.

saya tak kata supplement ni sembuhkan.Segalanya Allah punya kuasa.tapi saya masih percaya semua usaha yang saya buat untuk bantu kesihatan saya. ikhtiar selagi boleh

alhamdulillah kesan nye  terbaik
add on madu dan habbatussauda

alhamdulillah saya dah sihat



About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan