Khamis, 21 Ogos 2014

tips penjagaan muka jenis jerawat, berminyak dan sensitif, saya suka vitamin E dan zinc shaklee yang membantu pudar dan keringkan jerawatku

Jerawat oh jerawat

Bukan semua orang mempunyai masalah jenis muka jerawat, berminyak dan sensitif....tapi tak semua orang mempunyai masalah ini dapat menyelesaikan masalah mereka.
Termasuklah saya, muka ku jenis berminyak, berjerawat dan sensitif pulak tu...aishhh...memang jika tidak dirawat dari luar dan dalam confirm muka ku sangat comot.

Dari sekolah menengah hingga lah ke peringkat universiti muka ni dah jadi eksperimen gitu, try produk itu ini tak menjadi, malah bertambah teruk, kadang ok then comot balik, murah mahal semua dah cuba.

Produk terakhir yang saya cuba adalah body shop, nampak macam ok tapi mahal lah, akhirnya setelah membuat bermacam macam jenis rujukan, tanya cik gugel semua bagai. terjumpa lah aku produk shaklee

Shaklee???ala mesti ramai dah tau kan, eh tak tau ke?
Ha!!!! yang tak tau tu meh sini nak habaq mai kat hangpa.

Shaklee ni produk US tapi tak support zionis ye, dah bertapak lebih 50 tahun, produknya halal (ISA), sentiasa sihat, selamat dan semulajadi

So saya jadilah pengguna dan ahli shaklee.

Set jerawat yang saya cuba:

Mula mula amik alfalfa complex berfungsi sebagai detoks toksin dalam badan, salah satu punca jerawat juga ialah badan kita terlalu banyak toksin. Punca nya daripada makanan lah apa lagi kan.

Then, saya amik zinc untuk merawat kulit kulit muka saya yang luka akibat jerawat, fungsi zinc ni keringkan luka-luka jerawat, maklumlah jerawat batu kot...hahaha

saya add on B complex, Vitamin E dan C, ini comfirm kome tau apa fungsinya kan???
B complex untuk santek...hihi
Vitamin E pudarkan parut
Vitamin c kulit bertambah mulus gitu

Dan saya juga menggunakan set enfuselle shaklee bagi kulit jerawat
Alhamdulillah kulit dah bertambah ok sangat

Apa????banyak sangat ke?? kome ni kate nak santek cun melecun kan...
So jangan takut untuk melabur ye
Nak murah jadilah ahli shaklee
Boleh roger roger saya konsultasi percuma je ngee....0136288543 (aini)

Insyallah bila kita sihat dan nampak cantik diri akan lebih confident sangat PERCAYALAH!!!






About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan