Sabtu, 5 Julai 2014

3 hari selesema sanggup ku tak makan ubat taknak lah drug2 tu, diri ini masih rela dan sanggup amik supplement shaklee hasilnya sangat superb alhamdulillah

3 hari diserang selesema

1st day rase dah lain macam dan hidung sebab bersin dan gatal je hidung
terus bukak peti amik 2 biji vitamin c sustained release shaklee patahkan telan bersama sama dengan nutriferon yang terkenal dengan tingkatkan immune sistem badan
memang dah berazam kalo setakat selesema takkan nak telan drug sume bagai.
actually uolls leh gak amik limau blend, tapi teman ni kemalasan
so, telan vitamin C je lah cepat dan pantas

2nd day bangun pagi hidung tersumbat hadoi....
poning weh hidung tersumbat
so aku nekad lagi malamnye aku telan lagi vitamin C sustained release 2 biji patahkan 
aku pun add on lagi garlic kali ni 
yelah lah cik garlic ni bagus sebagai antibiotik semulajadi

hari ke 2 ni hadoi asyik bersin je then gatal hidung yang teramat...dalam hati tahan tahan

hari ke dua aku add on madu dengan habbatussauda' ku lagi untuk lebih mujarab, yg penting ku tak telan ubat selesema, semua orang tahu khasiat madu dan habbatussauda' penawar penyakit

3rd day bangun pagi ....alhamdulillah dengan izin Allah xde selesema dah weh clear giles hidung ku....alhamdulillah berjaya tak makan ubat. yeay!!!thank u Allah atas kesihatan yang tiada bandingannya
ubat supplement madu asbab untuk kita lebih sihat, segalanya allah yang sembuhkan

hari ketiga ni pun aku balun lagi nutriferon vit c madu dan habbatussauda' untuk lebih baik
About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan