Selasa, 20 Mei 2014

harga shaklee vs pelik tetapi benar

Bermula dengan seorang customer yg bertanya kepada saya tentang harga vit c chew shaklee.dia nk beli untuk anaknye yg kerap selesema. Disebabkan dia nk supplement yg tak mahal saya suggestkan vit c chew harga rm37 90 biji. Bila dengar harga vit c chewable tu. Dia ckap pada saya.xleh diskaun lagi ke.saya kate ni dah murah sgt tahan 3 bulan harga hanya rm37 je kak. Sebiji harganya 0.41 sen je pun Jika akak nk murah lagi akak boleh join ahli.sgt berbaloi. Jwpan akak tu...xpelah dik mahal sangat lah.tak cukup duit nak beli. Mybe saya pun tak tau backgroud kakak tu... Tapi apa yg saya nk bagitau harga supplement shaklee ni tak mahal pun.malah tahan berbulan bulan Saya bgi lagi contoh harga b complex hanya rm53 shaja ada 120 biji So tahan 4 bulan tu. Makan sebji shaja. Harga sebiji rm0.44 sen shaja. So anda rasa berbaloi tak???? Tapi orang sekarang memng pelik sangat harga beg tangan yang sampai ratus2 boleh beli Harga kasut,bil telephone, eh kak harga baju kurung pun skarang mahal tau dari vitamin, yg ratus2 boleh beli. Tapi pelaburan utk kesihatan sangat lah berkiranya...inilah pelik tetapi benar Kawan kawan. sebuah kesihatan ini sangat berharga...tak rugi pun melabur pada kesihatan anda keluarga... So fikir2 fikir kan Salam sayang ir aini DSMA best 0136288543 nak harga berbaloi baloi solusinya daftar ahli shaklee
About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan