Isnin, 8 April 2019

Daftar Ahli Percuma dengan Pembelian Dua Botol Vivix, Anda Dapat Jimat sehingga RM266, Promo Vivix

Assalamualaikum semua


Hari ini saya ingin maklumkan promosi yang sangat gempak untuk anda semua di luar sana yang masih belum menjadi ahli shaklee. Anda wajib grab peluang menjadi ahli pada bulan ini kerana shaklee menawarkan promosi best iaitu Beli DUA botol VIVIX anda akan dapat:

  • Diskaun vivix 10% jimat sehingga RM226
- (jika anda nak tau harga dua botol vivix retail ialah RM950) so, jika anda beli pada bulan april ini anda hanya bayar RM684 sahaja! BERBALOI kan??
  • Kos penghantaran percuma yang bernilai RM10
  • Yuran keahlian percuma yang bernilai RM65
  • Bonus tunai sehingga 11% lagi anda akan dapat pada 14hb April 2019 (shaklee akan terus masukkan ke akaun anda)
Best kan?

So korang apa tunggu lagi dapatkan vivix segera daripada saya bulan ini juga!

Untuk pengetahuan korang juga, shaklee buat promosi JOM SHAKLEE ini tarikhnya daripada April hingga Jun tau.








Info dan order
0136288543
Aini
Konsultasi percuma
COD Negeri Sembilan
Leader & Founder Fantastic Group


Ingin daftar ahli dan dapatkan penjimatan berganda? wassap segera 0136288543
Ingin menjadi pengedar shaklee kawasan anda? saya bantu anda!! wassap segera
Ingin mencari pendapatan tambahan dengan business shaklee? cari saya segera!


Vitamin bukan ubat yang boleh menyembuhkan penyakit, ia sekadar ikhtiar untuk anda, cegah sebelum parah, dapatkan nasihat doktor untuk maklumat lanjut.












About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan