Jumaat, 5 Mei 2017

Vivix di ranking nombor satu mengungguli carta top 10 best seller produk shaklee, ramai yang suka vivix

Top 10 best seller

Baru- baru ini saya ke Home office shaklee yang baru di Sunway geo, excited sangat bila tengok carta ranking vitamin pilihan ramai rakyat Malaysia. Nampaknya vivi menggungguli top 10 best seller tau.

Untuk pengetahuan korang semua produk top 10 tu saya telah mencubanya. So jika korang nak maklumat lanjut boleh cari saya, saya akan terangkan dengan sangat details.

So saya nak bagi review semua produk yang saya telah guna.


1, Vivix

Mula-mula saya beli untuk husband sebab husband saya resdung teruk, lagi pun orang lelaki ni bukan nak jaga or pantang makan, semua dibedalnya terutama nya seafood. so dengan vivix kegatalan resdung tu dapatlah di kawal, saya juga memang belikan untuk mak vivix ni, tak sampai hatilah tengok mak makn supplemen merepek repek, so vivix ni confident level tinggi sangat nak bagi mak ayah. Disebabkan semua terjebak dapat khasiat vivix saya pun tak ketinggalan untuk mencuba. Memang tak sia-sia makan vivix sebab dapat enjin TURBO tau!

2. ESP

Saya memang pengguna tegar sebab ESP bantu saya dalam penyusuan, kecantikan kulit dan tenaga. Sampai berebut dengan anak ESP saya setiap kali nak minum. Walau apa pun, penangan ESP membuat kan susu saya pekat dan baby saya kenyang.

3. Omega

Omega ni asalnya saya beli untuk anak saya. Maklumlah minyak ikan ada EPA, DHA korang mesti nak khasiat ni semua kan untuk perkembangan otak anak korang. Tapi at last saya pun terjebak sama makan sebab nak bantu program kurus saya dan penyusuan saya (ibu dan anak yang disusu dapat khasuat berjemaah) eh, Omega bagus tau untuk hapuskan lemak tepu korang tu.

4. Vitamic C

My feveret juga sebabnya saya nak kulit saya cantik seperti mendapat suntikan vitamin c. Kulit saya memang jenis yang sensitif dan bermasalah. So ini ikhtiar saya. Korang tak minat eh dapat kulit cantik?

5. Ostematrik

Allah, ini produk killer saya. Best sangat kalsium shaklee ni sebab ada kajian, then bila makan lawas sangat. Lagi pun waktu mengandung dan menyusu dulu, konsisten saya ambil ostematrik ni sehingga tiada lagi cramp kaki, simpul biawak, letih dan yang paling penting saya tak nak tulang saya mereput bila tua nanti.

6. Alfalfa

Detox yang paling best. Alfalfa ni saya ambil sebab dia sangat bagus untuk wanita, keputihan pun clear tau bila consume alfalfa ni, ala alfalfa ni kan macam JAMU tau, bagus sangat terutama yang nak tambah susu nak nak meriahkan susu badan. Alfalfa anti fungus!!! Suka alfalfa. Kalau korang nak detox seluruh badan jom lah cuba alfalfa

7. Vitamin E

Eh korang nak kulit cantik? parut pudar? Vitamin E jawapannya. Saya sudah, anda? bila lagi?

8. Vita lea

Berumur lebih 100 tahu ye vita lea shaklee ni. Waktu preggy vita lea ni adalah produk wajib ambil setiap hari. Kaya denga iron.

9. Kolagen

Best sangat makan kolagen shaklee ni, sebab sumbernya daripada sisik ikan merah! red snipper!!!
Kesan yang sangat superb pada kulit korang!

10. Lecithin

Saya suka lecithin ini sebab ia bantu saya untuk kurus, buang lemak tak tepu. tapi ingat nak kurus makanan perlu jaga, senaman wajib. Barulah boleh kurus. Bukan sekadar makan supplemen sahaja


Alhamdulillah saya dah rasa semua tau. Saya pilih shaklee untuk sihat dan saya suka yang natural


Ingin dapatkan produk shaklee?
Cari saya segera di 0136288543
Free tau konsultasi







About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan